Olvasni és könyvet írni egyaránt nagyszerű dolog

Kate Pilloy amatőr írónő blogja

Anyák napja

2013. május 03. 09:04 - Kate Pilloy

anyak-napja-kep-vers1_1367564681.jpg_590x620

Anyák napja

 

Gyermekkoromban hajnalban keltem és virággal borítottam édesanyámat május első vasárnapjának reggelén. 

Megnőttem, anya lettem és úgy gondoltam időm sincs arra, hogy ránézzek az anyámra. 

Megöregedtem és ma már tudom, mást se adhatok édesanyámnak csak időt. Nem az ajándék számít. Elmegyek hozzá, leülök mellé és meghallgatom. Elmondja gondolatait, beszél mindennapjairól. Nem érdekesek ezek a dolgok számomra, nem fontosak, nem is érdekelnek, mégis van türelmem és szánok rá időt. Tapasztalataim szerint ez a legnagyobb ajándék, amit adhatok neki. És nem csak ezen az egy napon.

 

Szánjatok időt édesanyátokra, sőt az édesapátokra is. Üljetek melléjük, amíg tehetitek. Hallgassátok meg mindennapi gondjaikat, gondolataikat, vagy csak ücsörögjetek velük, amíg ők elszöszmötölnek körülöttetek. 

 

Szólj hozzá!
Címkék: hétköznapok

A bejegyzés trackback címe:

https://katepilloy.blog.hu/api/trackback/id/tr835263418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása