Olvasni és könyvet írni egyaránt nagyszerű dolog

Kate Pilloy amatőr írónő blogja

Újra "itthon"

2024. május 04. 17:39 - Kate Pilloy

Az elmúlt néhány évben csendben voltam, alig írtam. Megjelent két novellám, de azokon túl nem írtam mást.
Azpublio_kiado_2.jpg elmúlt hónapokban lecsendesedett körülöttem az élet, nyugodtabbak lettek a mindennapok, így a fantáziám újra szárnyalni kezdett. Két könyvet írtam négy hónap alatt, egyelőre mindkettő az asztal fiókjában pihen.
A Hagyaték című romantikus bűnügyi regény Debrecenben játszódik, pontosabban a főszereplőt oda veti a sors, az élet, a nagynénitől kapott örökség.
Az Ébredés egész más témájú, spirituális kalandregény, kicsit elgondolkoztató, mindamellett szórakoztató történet.
Úgy döntöttem, elindulok kiadót keresni, bízom benne, hogy hamarosan mindkét kötetet a kezetekben tarthatjátok.
Kiadókeresés első lépése: Publio Kiadó egynapos konferenciáján részvétel. Sok információt kaptam, köszönet érte a szervezőknek, jól éreztem magam. Ismét megbizonyosodtam arról, milyen sokan vagyunk, akik szeretnek verset vagy történetet írni.
Egyelőre keresem a lehetőségeket. Nem egyszerű kiadót találni, de ahogy észrevettem, sokan többre értékelnek egy bekötött, kiadott könyvet, mint egy kéziratot. Pedig egyáltalán nem biztos, hogy igazuk van...

publio_kiado_1.jpg
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://katepilloy.blog.hu/api/trackback/id/tr6818396703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása