Az érem mindkét oldala - megjelent a regény

Sziasztok olvasók, meseimádók, amatőr írók lelkes támogatói!

Megjelent a Sas Botond barátommal közösen szerkesztett könyvünk. Egy történet, amely Debrecenben játszódik és egy olyan mesét mond el, amelyre sokan így reagálnak: én is ismerek ilyen lányt - és már meséli is az ő történetét. Örülök annak, hogy sikerült valósághű történetet kitalálni és bízom benne, hogy sikerült úgy megalkotni, hogy olvasás közben is azt érezd: a főszereplő itt van melletted, veled együtt éli át az eseményeket.

Szerzőtársammal ez volt az első közös munkánk, és bizony tudjátok meg, nehéz közös könyvet írni. Ő mesélte a gondolatait, amely meglódította az én fantáziámat, és hát a papírra az került, amit én láttam magam előtt a meséből. Így aztán voltak rácsodálkozások, "na nehogy így irjuk már" megjegyzések, közös felfedezőtúrák Debrecen utcáin, élménybeszámoló, tapasztalatszerzés egy - két kávézóban. Türelmetlenül vártam, hogy elmondja a véleményét a papírra vetett újabb hat oldalról, majd még az újabb tizenhatról - és így tovább.

Nagy élmény volt a közös munka, ugyanakkor szenvedés is. Megtanított arra, hogy nem egyedül az én véleményem számít. Előfordult, hogy néha időben, néha csak utólag (ezért sűrűn elnézést is kértem tőle) osztottam meg vele az új ötleteimet, gondolataimat, vagy épp nem időben szóltam, hogy átírtam néhány sort (néhány bekezdést :) ). Önző, egyszemélyes világomba belekavart, néha meg is tépázta az önbizalmamat, például amikor a fenomenálisnak hit soraimtól nem ájult el azonnal, sőt, merészelt más helyzeteket javasolni!

Nehéz volt és ugyanakkor csodálatos élmény. Sokat tanultam a közös munkából és azt hiszem, fejlődtem is egy kicsikét. Az eredményét ti olvashatjátok a most megjelent könyvben. Szeretnénk, ha véleményt írnátok, megosztanátok velünk gondolataitokat. És (bár éssel nem kezdünk mondatot, de most mégis) És gondolkozunk az új közös sztorin - akár még regény is lehet belőle.

Kellemes szórakozást kívánunk az olvasáshoz!

http://publioboox.com/hu_HU/az-erem-mindket-oldala

Az érem mindkét oldala - Ekönyv - Kate Pilloy - Sas Botond