Olvasni és könyvet írni egyaránt nagyszerű dolog

Kate Pilloy amatőr írónő blogja

Meglepetés

2013. december 30. 21:53 - Kate Pilloy

Tudjátok ki az a Rencsi? Én nem tudtam még két órája. Azonban egy kedves írótársam, Knizner B. Szilvia küldött egy e-mail-t és Rencsi blogjának elérhetőségét. Meglepődtem. Ki az a Rencsi? A válasz az volt, egy lány, aki szeret olvasni. Ez már tetszett! Én is szeretek olvasni, nézzük, mit írt ez a lány!

Meglepődtem, mikor megláttam, hogy az én, nyomtatásban megjelent könyvemről ír. Fel sem fogtam az első pillanatban. Zavart izgatottsággal olvastam a véleményét a regényről. Az egyik kedvencemről, ami épp egy éve került a kiadó elé. És ami 2013. január 17-én jelent meg nyomtatásban.

Ha már ott voltam, szétnéztem az oldalán. Javaslom nektek is! http://rencsikonyvei.blogspot.hu/ Érdekes bekukkantani a könyvespolcára, látni, milyen könyveket ajánl nekünk, melyeket olvasott, és azokról mi a véleménye. Az egész oldal arról tanúskodik, amit ő maga is kiemel a bemutatkozó oldalán, mely sorokkal búcsúzik az oldalára látogatóktól:

"Mindenesetre azt kívánom, olvassatok minél többet, minél többfélét, mert az olvasással egy szélesebb világ tárul elénk!" - hát ő Rencsi.

Köszönettel tartozom Rencsinek a munkájáért, és írótársamnak, Szilviának a meglepetésért. Ez így, karácsony után, még színes csomagolópapír és szalag nélkül is, melegséggel töltötte el a szívemet.


... és hát loptam egy szösszenetet is Rencsitől, mert ez annyira kedves lett számomra:

Az egyszerű tény, hogy nevetünk egyet a barátnőinkkel, már meg tudja változtatni a napunkat. A legnehezebb napokat is elviselhetővé teszi az irónia, az önirónia, a játékos könnyedség. A nevetés visszaadja a reményt.

 

Hazug igazságok.jpg

 

Szólj hozzá!
Címkék: regény

A bejegyzés trackback címe:

https://katepilloy.blog.hu/api/trackback/id/tr745718105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása